Articles

Gertrude Nese-Hudson Valley Utenfor AV PEAK

trelinjen åpnes og Du vil se Patterson Pellet, en glacial uberegnelig, til høyre for stien.en glacial uberegnelig er en stein som ble plukket opp av isbreene under siste istid. Da isbreene i Hudson-Dalen smeltet for 12.000-10.000 år siden, falt bergarter fanget i isen ganske enkelt ut. Noen, Som Pattersons Pellet, landet på interessante måter. Hvis du ser nøye på fjellet, vil du legge merke til at det er en jevn sammensetning, hvit med svart som løper gjennom den, ikke i det hele tatt som kvartskonglomeratet under føttene.fra denne åpningen er det utsikt mot vest over Palmaghatt Ravine, en villmarksdal som vil gi mer vakker utsikt mens du fortsetter langs kjørebanen.Ikke mye lenger nedover vognveien til høyre ser du den rødblazede Gertrudes Nesespor. Forsøket smalner ned til enkelt spor under skogen og går ned; den krysser en liten bekk ved en kraftledning.
stien slanger rundt, noen ganger under dekke av trærne, og andre ganger ute i det fri, på nakne fjell avsatser med rene dråper like utenfor stien.
dette er en av de vakreste utsikten i området. Det er ikke nødvendig å komme for nær kanten for å sette pris på prakten. Mer glacial erratics er strødd rundt klippene. Det er mange sprekker i den bare steinen, dette er steder hvor fjellet spredte seg mellom leddene og dannet dype sprekker.
legg merke til dvergfuru, unik For Gunks, vokser langs klippene.
stien kan være vanskelig å følge gjennom denne delen. Se etter blazes malt på fjellet. Når det er to blazes, svinger stien i retning av den øvre brannen.
du vil til slutt komme ut På Gertrudes Nese, den sørlige spissen av åsen. Navnet er for rock outcropping som kan eller ikke kan ligne en nese.
etter nesen svinger stien rundt og begynner å løpe nordover langs østsiden av ryggen. Dalen som du nå ser Er Wallkill Valley.
etter en relativt flat seksjon, går stien ned for å krysse igjen under kraftledningen. Den klatrer deretter-bratt først, deretter mer gradvis – for å nå et område der pitch pines vokse ut av lange strekninger av flat berggrunn.
den hvite steinen viser gjennom loamy jorden, den blå himmelen i bakgrunnen, og duften av furu i luften surly gjør dette til et høyt punkt på turen.
stien begynner å løpe parallelt Med Millbrook Carriage Road. En siste gang, trærne åpne opp og fra denne posisjonen på fjellsiden, Himmelen Toppen Tårnet er synlig på ryggen i nord.
Gertrudes Nese rød blazed sti slutter her, men du vil plukke Opp Millbrook Ridge Trail som også er merket med rødt. Du vil kort være På Mohonk Preserve land, men ikke bekymre deg det er greit for denne lille biten. Se opp for skiltet peker Til Lake Minnewaska, men ikke la det lure deg, sjøen er ennå ikke nær. Dette skiltet er trailhead For Millbrook Mountain Path.
Ta til venstre her og følg denne rød-blazed stien som det går jevnt ned i dalen Av Coxing Kill. I omtrent en fjerdedel av en mil, den blå-blazed Coxing Kill Trail svinger av til venstre, men du bør holde deg på den røde stien, eller du vil ha en mye lengre tur enn du regnet med.
Etter nedstigningen ned Til Coxing Kill Valley vil du igjen stige opp og hodet mot Lake Minnewaska.
etter å ha vært på enkelt spor så lenge vil du bli plutselig kastet ut På Lake Shore Kjørebanen på tuppen Av Lake Minnewaska. Følg veien mot klokken langs den nordøstlige bredden av innsjøen. Hold deg til venstre ved gaffelen. Det er rasteplass, og hvis du ikke har fått nok visuell stimulering, er det en spektakulær utsikt over innsjøen.
Hodet tilbake ned den gresskledde bakken. En liten avledning til høyre tar deg over den tørre broen og tilbake til parkeringsplassen der dagens eventyr begynte.