TV Review:”the Following „Series Finale Leads to Another Dead End (spoilere)

the Following Series Finale
prin amabilitatea Fox

Popular on Variety

Barring another răsucire incredibil de improbabilă a varietății din viața reală, „Următorul” și-a difuzat ultimul episod luni, fiind anulat de Fox. Iar finalul de două ore a condus acasă doar modul în care programul și-a risipit activele, sfârșitul urmând doi ani și multe zeci (dacă nu chiar sute) de crime prea târziu.

promițând inițial cu distribuția lui Kevin Bacon și James Purefoy, „următorii” și-au depășit primirea, o victimă a scrisului leneș și o dungă decisiv sumbră care trata viața umană Cavalier chiar și după standardele emisiunilor de crimă primetime. Aceasta a inclus împrumuturi repetate din filme (de la „Psycho” la „The Fugitive”), în timp ce speranța de viață a agenților FBI care nu erau obișnuiți în serie a fost mai scurtă decât echipajul cu cămașă roșie din „Star Trek.”

după toate drepturile, seria ar fi trebuit să se încheie împreună cu jocul de pisică și șoarece care l-a pus pe agentul reticent al lui Bacon, Ryan Hardy, împotriva ucigașului în serie suav al lui Purefoy, Joe Carroll. Dar succesul modest din primul sezon a necesitat noi riduri, dezlănțuind mai multe seturi rivale de psihopați pentru a susține programul prin sezoanele doi și trei.al treilea sezon, într-un dispozitiv foarte obosit, a avut de fapt Ryan începe să meargă un pic nebun el însuși, murdărirea un moment adevărat de grație, atunci când Joe a fost executat în cele din urmă. După aceea, Joe i-a apărut în viziuni, care la fel de mult ca orice părea să se întâmple pentru că Purefoy este o prezență convingătoare și, hei, era deja pe statul de plată.în ceea ce privește finalul (și alerta spoilerului dacă nu ați urmărit), Ryan s-a angajat într-o serie de întâlniri cu criminalul în serie incredibil de inventiv Theo (Michael Ealy), care a rămas periculos chiar și după ce și-a pus un glonț în cap. Căderea lor în căderi i – a permis lui Ryan – resemnat cu soarta sa-să șteargă în esență ardezia, recunoscând că a fost condamnat pentru totdeauna să i se refuze confortul de acasă, la fel ca predecesorul său spiritual Jack Bauer, care a suferit puternic pentru a ne menține pe ceilalți în siguranță și în siguranță.

într-o prezentare a seriei urâte a programului, acele ore finale au pus în pericol atât copiii, cât și o femeie însărcinată, dezvăluind în același timp un alt agent FBI trădător, care lucrează în numele unei organizații obscure pe care Ryan se va dedica aparent urmăririi. Reprezentantul lor de pe ecran a fost interpretat de „americanii” Annet Mahendru, care – având în vedere „istoria” următoare – a livrat cea mai amuzantă replică a nopții când a spus: „urăsc tortura.”

rușinea este că Bacon a adus o carismă cenușie rolului și au existat jucători solizi de sprijin, inclusiv partenerul său jucat de Shawn Ashmore, care a suferit la fel de mult ca Ryan. În schimb, acest sezon a irosit în mare măsură adăugarea lui Zuleikha Robinson ca interes de dragoste al lui Ryan, iar nepoata sa Max (Jessica Stroup) s – a simțit prea des ca o notă din rețea-un personaj feminin puternic pentru a compensa tot testosteronul aruncat în jur.

sincer, „the Following” a câștigat doar un al treilea sezon de un fir de păr, iar necrologul său a fost scris atunci când Fox s-a bucurat de succes cu „Empire” și „Gotham”, reducându-și nevoia de o altă dramă de atracție marginală. Bacon se îndepărtează de experiență neatinsă, în afară de adăugarea unei dimensiuni TV la acel joc „șase grade de” care implică cariera sa de film extrem de ocupată.

seria, totuși, este doar un alt memento – mai ales cu noua dragoste a televiziunii pentru seriile limitate – că nu fiecare pilot frumos este construit să dureze. Și toate” următoarele ” frunze în urmă sunt o urmă de cadavre care au dus la un punct mort.