Avoin kirje hallituksen jäsenelle, joka vaatii Salesforce Oman voittoa

Salesforce on iso. Kuten 5 miljoonaa yritystä asentamalla Salesforce, monen miljardin dollarin liikevaihto, 19,8% markkinaosuus cloud for-profit CRM iso. He ovat tehneet joitakin todella uskomattomia asioita ja auttoi työntää ajatus pilvi ohjelmisto, joka on turvallinen ja luotettava ei vain osaksi valtavirtaa, mutta de facto vaihtoehto useimmille yrityksille. Heillä on fantastinen ohjelma ei-kaupallisille yrityksille ja he ovat tehneet siitä osan yritysfilosofiaansa, joka antaa takaisin yhteisölle.

heidän Power of Us-ohjelmassaan on yli 32 000 voittoa käyttävää. He selvästikin tekevät jotain oikein. Mutta tämä viesti ei ole voittoa tavoittelemattomille yrityksille, jotka ovat tyytyväisiä ja ovat investoineet asianmukaiset resurssit saadakseen Salesforcen toimimaan organisaatiossaan.

tämä viesti on hallituksen jäsenelle, jonka mielestä Salesforce on vastaus joka tapauksessa. Ehkä he käyttävät sitä päivittäisessä työssään myynnissä tai markkinoinnissa. Voi olla, että he kuulevat sanat ”kymmenen ilmaista lisenssiä” ja miettivät kaikkia kustannussäästöjä, joita yhtäkkiä tulee. Ehkä he luulevat, että koska Amerikan Punainen Risti, charity: water ja muut massiiviset voittoa tavoittelemattomat järjestöt käyttävät sitä, heidän voittoa tavoittelemattomilla yrityksillään olisi sama menestys.

Jos olet se hallituksen jäsen, niin jutellaan. Haluamme auttaa lay out kaiken tarvittavan asianmukaisen päätöksen siitä, mitä valita organisaatiosi. Olen itse työskennellyt Salesforcella vuosia. Halusin keskustella kanssasi, hallituksen jäsen, – joka vaatii Salesforcea voittoa tavoittelemattomalle yhtiöllesi.

It ’ s free!

Salesforce Foundationilla on loistava ohjelma, jossa se tarjoaa kymmenen lisenssiä (tai käyttäjätunnusta) tukikelpoisille ei-kaupallisille yrityksille maksutta. On kuitenkin olemassa melko yleinen lause, jota konsultit käyttävät kuvaamaan Salesforcen toteutuksen todellisia kustannuksia.

se on vapaa kuin koiranpennut.

organisaatiosi on investoitava joko asialleen omistautuneeseen Salesforcen ylläpitäjään tai konsulttiin varmistaakseen, että asiat ovat kunnossa. Salesforce – konsulttifirmat arvioivat tämän hinnan olevan noin 20 000-yli 100 000 dollaria riippuen projektin koosta. Valitettavasti Salesforcen yleishyödyllisissä asetuksissa ei ole paljon sellaista, kuten verkkolahjoituslomakkeita, jotka on rakennettu maksunkäsittelyyn, automaattisia kuittauksia tai voittoa tavoittelematonta yhteyttä Quickbookeihin.

siinä on niin paljon sovelluksia, että se on rakennettu skaalaamaan

yksi Salesforcen lähestymistavan hienoimmista osista on se, että siellä on oma appien markkinapaikka. Se mahdollistaa lähes minkä tahansa mahdollisen ohjelmistointegraation yhteyden Salesforceen.

silti sekin on syy, miksi se ei todellisuudessa ole ilmainen. Tämä lähestymistapa luo useita piilokustannuksia saadakseen Salesforcen toiminnallisuustasolle, joka on vakiovarusteena yleishyödylliselle sektorille perustetuilla CRMs-järjestelmillä, ei ole sisäistä johdonmukaisuutta siihen, miten konsulttiyritys voi toteuttaa erilaisia sovelluksia. Voittoa tavoittelematon Success Pack (aiemmin tunnettu nimellä voittoa tavoittelematon Starter Pack) on laajimmin hyväksytty versio Salesforce voittoa tavoittelemattomille yrityksille, mutta se ei ole ainoa. Idealwaren oli koottava 57-sivuinen raportti, jossa selitettiin, miten Salesforce voi toimia myös ei-kaupallisille yrityksille.

johdonmukaisuutta ei ole. Tämä tarkoittaa, että sen vaikea tietää, mitkä sovellukset ja ohjelmointi ovat oikeat voittoa tavoittelemattomille. Se, mikä toimii yhdelle organisaatiolle, ei välttämättä toimi toiselle. Se myös vaikeuttaa tukea, koska jokainen Salesforce-asennus on erilainen. Me todella ihailemme Salesforcen avoimuutta, mutta olemme sitä mieltä, että voittoa tavoittelemattomat yritykset tarvitsevat hieman ohjailevampaa lähestymistapaa kasvattaakseen kunnolla tehtäviään. Tasapaino ja tietojen johdonmukaisuus ovat avain pitkän aikavälin ratkaisu organisaation tarpeisiin.

se perustuu suhteisiin

toisin kuin lahjoitusten hallintajärjestelmät, olemme samaa mieltä Salesforcen kanssa siitä, että luovuttajien tiedot eivät välttämättä riitä. Salesforceen liittyy kuitenkin kaksi keskeistä asiaa. Toinen on tekninen ja toinen filosofinen.

ensimmäinen on tapa, jolla Salesforcen Menestyspaketti lähestyy kotitalouksia. Oletuksena on, että kotitalouden ”ennätys” luodaan riippumatta siitä, kuinka monta ihmistä on olemassa. Tämä on ollut piikki voittoa tavoittelemattomien yritysten lihassa jo vuosia. Se tekee myös tavallisten voittoa tavoittelemattomien skenaarioiden, kuten perheen antamisen, avioeron, kunnia – /muistolahjojen ja muiden antavien työnkulkujen, asianmukaisesta hallinnasta vaikeaa. Kun kotitalouksille annetaan tiedot, on raportoinnin ja luovuttajaprofiilin seuraaminen vaikeampaa. Salesforce suunniteltiin alun perin B2B-myyntiä varten. Tämän vuoksi henkilökohtaista yhteystietotietuetta ei voi olla olemassa tilitietueesta riippumatta ja siksi jokaisen lahjoituksen on liityttävä Salesforce-tiliin.

toinen on se perusfilosofia, jolle Salesforce rakentuu. Sen perusta, tämä on erittäin onnistunut järjestelmä yrityksille. Ja ei-kaupalliset eivät ole yrityksiä. On syy, että se vie paljon aikaa ja rahaa oikein toteuttaa Salesforce voittoa tavoittelematon. Adoptoit jotain, joka on tarkoitettu myytäväksi muille yrityksille-ja yrität kohdella lahjoittajia kuin voittoa tavoittelemattomien asiakkaitasi. Vaikka voimme inspiroitua voittoa tavoittelematon maailma, siellä on paljon, että vain ei kääntää ja että valuu alas miten meidän pitäisi lähestyä meidän tiedonhallinta.

on aktiivinen yhteisö

on tuhansia voittoa tavoittelemattomia järjestöjä, jotka ovat asentaneet Salesforce-ratkaisun voittoa tavoittelemattomille järjestöilleen. Mutta kun Idealware kokosi raporttinsa, he huomasivat, että 48%: lla sitä hyödyntävistä organisaatioista ei ollut omaa Salesforce-ylläpitäjää. Monet Salesforce-alan konsulttifirmat korostavat oman ylläpitäjän hankkimista pitkän aikavälin menestykselle.

NTEN havaitsi, että vaikka kaiken kokoisissa yrityksissä työskentelee keskimäärin 5,9 teknologiaan erikoistunutta työntekijää, näistä työntekijöistä vain 0,9 oli omistautunut dataan ja raportointiin. Todellisuudessa ei-kaupalliset yritykset investoivat teknologiaan, mutta omistautunut tietokannan ylläpitäjä ei yleensä ole etusijalla.

joten entä tuki, kun palkkaat sen alkuperäisen konsultin? Toisin kuin investoimalla NeonCRM: n kaltaiseen ratkaisuun, jossa on oma tukihenkilöstö, joka ymmärtää Alustan millä tahansa kokoonpanolla, Salesforce-toteutuksen tuki on todennäköisesti hajanaista käyttämiesi eri toimittajien/sovellusten vuoksi.

siinä on tehokkaat raportointi-ja työnkulut, se säästää niin paljon aikaa

Tämä menee takaisin Salesforcen ja NeonCRM: n kaltaisen yleishyödyllisen CRM: n ydineroon. Salesforcessa On todellakin tehokkaat raportointityökalut ja työnkulun automatisointi. Kuitenkin, se tulee viemään paljon saada ne määritetty käsitellä päivä yksi voittoa tarpeita ja kysymyksiä.

sen sijaan, että voittoa tavoittelemattomat keskeiset suorituskykyindikaattorit (KPI) perustuvat voittoa tavoittelemattomiin parhaisiin käytäntöihin, organisaatiosi tulee määrittää kampanjat ja mahdollisuudet, joilla se voi liikkua ja sopeutua kaikkiin eri tapoihin, joilla voittoa tavoittelemattomat yritykset hallinnoivat näkymiä ja lahjoittajia. Työnkulun automaatio On todellakin CRM-järjestelmän tunnusmerkki, mutta Salesforce ei myöskään ole ainoa, joka tarjoaa tätä.

tosiasia on, että voittoa tavoittelemattomilla yrityksillä on nykyään paljon vaihtoehtoja. Salesforce on todella tehokas järjestelmä. Alalla on kuitenkin keskusteltava syvällisemmin siitä, vastaako se todella voittoa tavoittelemattomia tarpeita. Koemme, että voittoa tavoittelematon kumppanien CRM ja ekosysteemi on jännittävä vaihtoehto Salesforcen voitontavoittelutarjonnalle.